Buna tuturor!
Am si eu cateva curiozitati cu privire la acordarea burselor.Sunt studenta din toamna asta la UMF"Carol Davila"-Bucuresti specializarea Asistenta Generala,si as dori sa stiu dc se acorda burse de studiu,merit si burse in strainatate+criterii de acordare etc.Am citit eu niste chestii pe site-ul UMF-ului dar nu prea m-am dumirit.Adica nu am vazut ceva si pentru studentii la asistente;mai mult se face referire la cei de la medicina,stomato si farmacie.Multumesc anticipat celor care ar putea sa imi ofere ceva informatii cu privire la acest subiect!!!O zi buna va doresc!
Cred ca la secretariat e cel mai bine sa intrebi. Mergi cu caciula in mana (spasit) si ceri info. Daca nu prea te ajuta mergi la rectorat tot pe la secretare.
Sau poate ne spune cineva care stie deja cum sta treaba.
Administrator injectia.ro
Forumul asistentilor medicali
si la noi la oradea exissta aceasta problema burselor erasmus se pare ca pe noi nu ne prea baga nimeni in seama cu toate ca poate sunt momente in care un student de la amg merita mai mult o bursa in strainatate decat unul de la medicina ......dar asta este eu la oradea nu prea am cu cine sa misc apele vezi poate u reusesti
Ce burse se ofera? Cat a fost o bursa?
Buna tuturor!
La Umf Carol Davila se ofera burse sociale ( 140 ron/luna) pt studentii care au un venit in familie pana intr-o anumita suma,nu stiu exact cat este acea suma.Pt primii 10 studenti admisi in ordinea descrescatoare a mediei la examenul de admitere- 290 ron/luna iar din anul 2 exista pe langa aceste 2 tipuri de burse si bursa de merit de 400 ron/luna pt cei care au obtinut media 10 in anul anterior la toate examenele fara mariri sau restante. Cam asta stiu eu despre bursele oferite la bucuresti. Daca stie cineva mai mult ca mn sa ne informeze caci suntem destui interesati.