+ Raspundeti subiectului
1 la 7 din 7 m.
    La primele mesaje roxana_ramses este pe drumul cel bun
    Data inscrierii
    03-06-11
    Loc
    Rm. Valcea
    Varsta
    47

Unhappy Schimbare specializare

Sunt asistenta medicala PEDIATRA si am absolvit Liceul Sanitar plus 1 an echivalare. In anul 2008 am sustinut examenul de grad principal ASISTENT MEDICAL GENERALIST si de 3 ani lucrez pe un post de asistent medical generalist. Intrebarea mea este daca stie cineva o modalitate de a-mi schimba specializarea din PEDIATRA in GENERALISTA. Stiu ca exista un articol 1303 al OAMMR prin care asistentii medicali isi pot schimba specializarea DIN generalisti si pediatri IN igiena, laborator, radiologie s.a., dar care de fapt nu s-a aplicat niciodata. La OAMMR mi s-a spus ca nu se poate schimba specializarea. As dori sa fac aceasta schimbare de specializare pentru a-mi cauta de lucru afara, si ca pediatra e foarte greu de gasit. Va multumesc pentru orice informatie!

2. .
    Ucenic timid Gabi este pe drumul cel bun
    Data inscrierii
    26-01-09
    Nu stiu cum e cu schimbarea, dar ,in ceea ce priveste lucrul in afara, in Franta si in Belgia de exemplu, nu vei putea lucra cu liceu si echivalare, stiu din proprie experienta, din pacate.

4. .
    La primele mesaje roxana_ramses este pe drumul cel bun
    Data inscrierii
    03-06-11
    Loc
    Rm. Valcea
    Varsta
    47

Unhappy

Multumesc Gabi pentru informatii, poate o sa incerc in alte state.

6. .
    Ucenic Sef Eric este pe drumul cel bun
    Data inscrierii
    15-02-11
    Loc
    Ramnicu Valcea
    Varsta
    22
    Gabi, insa cu o postliceala?

8. .
    Ucenic Sef Eric este pe drumul cel bun
    Data inscrierii
    15-02-11
    Loc
    Ramnicu Valcea
    Varsta
    22
    Buna Roxana, si eu sunt din Ramnicu Valcea. Bine ai venit printre noi..

10. .
    Ucenic timid Gabi este pe drumul cel bun
    Data inscrierii
    26-01-09