+ Raspundeti subiectului
1 la 7 din 7 m.
    La primele mesaje ClaudiU23 este pe drumul cel bun
    Data inscrierii
    20-02-08

Asistent medical (stomatologie)

Salut injectia!

Sunt student la medicina dentara , anul 1. Am fost doar de cateva ori la stomatolog. Ultima oara a fost inainte sa dau bacalaureatul anul trecut pentru ca nu mai puteam de durere.Nu stiu instrumentarul , nu stiu absolut nimic din ce e acolo in cabinet(lucrurile generale le mai cunosc , nu va ganditi ca sunt chiar asa afon); dar nu pentru asta am postat , asa ca o sa trec direct la subiect : Ca student la medicina dentara , anul 1 (in cazul meu) , am posibilitatea de a ma angaja/de a lucra intr-un cabinet stomatologic ca asistent sau altceva?

Nu ma intereseaza banii(poate putin :lol: , glumesc) , vreau sa invat! Sa asist la lucrari si sa ajut.

Acum vreau si pareri pro/contra despre aceasta problema pentru ca nu vreau nici sa lipsesc de la cursuri. Pe semestrul 1 am fost la toate cursurile si acum stau si ma gandesc ca mi-a ajutat FOARTE mult!

Astept raspuns si imi cer scuze daca nu am postat acolo unde trebuie.

Va salut, Claudiu.

2. .
    Initiat Moderator injectia este pe drumul cel bun Avatar injectia
    Data inscrierii
    19-08-07
    Loc
    Bucuresti
    Bine ai venit Claudiu!

Sunt convins ca vei gasi un cabinet care doreste sa te primeasca. Uzual medicii doresc asistenti la inceput pentru a-i putea invata asa cum vor ei lucrul (in stoma sunt cate bordeie atatea obiceiuri)

In ce priveste legalitatea in cazul in care asisti nu e nevoie decat de acordul medicului (evident) si legal si de acordul pacientului. Dar acesta din urma nu prea e cerut deoarece prezentarea pacientului intr-un cabinet se considera acceptul implicit la tratamentul si conditiile cabinetului.
    In rest din cate stiu nu se cere pregatire speciala pentru asistent de stoma, adica poti sa nu ai deloc scoala si sa fii angajat.