Buna ziua.
Ma numesc Elena, sunt asistent medical si sper ca ma poate ajuta cineva la o intrebare : mi-am gasit de lucru la un cabinet privat cu jumatate de norma(20 ore/saptamana), in trecut, cat am lucrat la stat, trebuia sa-mi fac creditele pt.Ordinul asistentilor(puncte), acum daca voi lucra la privat cum am zis, cu jumatate de norma, mai trebuie sa-mi fac acele puncte?
Nu de alta, dar dintr-un salar cu jumatate de norma, sa mai dau bani si pe credite, parca nu prea mi-ar conveni !
Sper ca ma poate ajuta cineva cu un raspuns!
Multumesc.
buna Elena
parerea mea este ca trebuie sa faci creditele chiar daca lucrezi cu juma de norma ...asta e ceea ce am gasit eu:
Este obligatorie obţinerea a minim 15 credite prin participare la cursuri. Obligativitatea realizării creditelor se referă la perioada exercitării profesiei. Sunt exceptaţi de la obligativitatea de a acumula creditele stabilite pentru un an calendaristic membrii OAMGMAMR care au profesat o perioadă mai mică de şase luni în anul calendaristic respectiv şi asistenţii medicali nevăzători.
intra si aici si convinge-te singura
OAMGMAMR - Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania
multa bafta !
Nu fi preocupat de evitarea tentatiilor, caci pe masura ce imbatranesti incep ele sa te evite pe tine. Legile lui Murphy
Multumesc pt.raspuns Clari.
Sincer, nu mi se pare in regula cu aceste credite pe care trebuie sa le facem, tare sunt curioasa daca in celelalte tari europene mai exista asemenea Oridine ale Asistentilor, si mai ales, daca si acolo trebuie facute aceste asa zise punctaje !
Ma rog,. suntem in Romania, aici totuí posibil !
Buna,